Sahika3 Arkadaşlar plasentanın rahmin girişini kapattığını söyledi doktor, yukarı çıkabilir ama çıkmazsa sezeryan mecbur. Şu an 19 haftalık. Bu haftalardayken olup daha sonra plasentası yukarı çıkan oldu mu aranızda?
28asu29 Sahika3 canım benimde 22 haftalık üç gün önce doktorum dedi düzelmezse sezeryan dedi bekliyoruz
songulce Sahika3 🙋♀️ Benim de plasentam aşağıdaydı ve rahimi tamamen kapatıyordu. Şu an 28 haftalığım ve durumumun düzeldiğini söyledi doktorum. Plasenta halen aşağıdaymış ama artık rahimi kapatmıyormuş. Tehlikeyi atlattın ama dikkatli olmaya devam dedi.
HazelSeren Sahika3 canım benımde öndeydı ama kapatmamıstı sonra 25 haftadan sonra dönmüş yukarı doğru bebek döndükçe o da dönuyor sıkma canını
Sweetblonde88 Sahika3 ilk haftalardan beri plesenta previayım 27 hafta oldu hala çıkmadı. Sezeryan olmayı gectim baskı yapıyor alt kısma uzun ayakta kalınca sancı yapıyor. Bir an evvel dogurmak istiyorum.
Sahika3 28asu29 hayırlısı olsun hakkımızda tabi ama benim korkum sezeryan değil kanama olmasından korkuyorum 😔
Canimoglumkubra Aynı sekilde benimde 32 haftayim bugün tam hatta kanamam vardı progesteron hapı kullanıyorum şuan lekelenmem var yatıyorum canm Allah'ım yardımcımiz olsun cümlemizin inşallah
28asu29 Sahika3 aynen öyle benimde korkum o sezeryan değil Kanama olması ve de erken doğum olmasından korkuyorum
eyvahanneoluyorum 15. Haftada öğrendim. Doktorum dikkatli olmamı kanama yaşayabileceğimi söyledi. İş dönüşü hep ayaklarımı yükseltip uzandım. 23. Haftada kontrolde problem gözükmediğini belirtti Fazla ayrıntı vermedi ama haftaya yine kontrolüm var tekrar soracağım. Bende hiç kanama vs olmadı ama hep bir korku oluyor insanın içinde. Sanırım önemli olan kendini yormamak, ağır kaldırmamak, uzanmamak ve bol bol dinlenmek.
Dilarahayal songulce plesentanın aşağıda oldugunu ultrosondan mı görüyor benimde Cuma randevum var bi önceki gitmemde testler yapıcaz 17. Haftanda gel demişti 😐 merak içindeyim
28asu29 songulce canım 22 haftalık benimkide ama şeyi merak ediyorum önceki haftalarda öyle bişey dememişti aşağıda gibisinden acaba diyorum yukardaydı da mı aşağı indi yoksa hep mi aşağıdaydı hep aşağıdaysa niye önceki haftalarda söylemedi
Sahika3 Dilarahayal evet sen kontrolde sorabilirsin plasentanın konumunu. Erken haftalarda aşağıda olabilirmiş ama giderek yukarı çıkarmış, ama sonraki haftalarda devam ediyorsa yukarı çıkması daha düşük ihtimal diye okudum ondan endişe ediyorum ben de
Canimoglumkubra Sahika3 inşallah cnm cümlemizin bebeğini sağ salim kucaklarına almayı nasip eylesin Rabbim
songulce 28asu29 bebek büyüdükçe yukarı çıkma ihtimali olduğu için söylemiyorlar sanırım canım. Bana 26ya kadar dikkat et düzelir dedi hep 26da artık düzelme şansı pek yok çok dikkat et dedi ama 28de gittiğimde tehlikeyi atlattığımı söyledi 😊 inşallah senin de düzelir 🙏
Ozden_ozkan Benımde kanamam oldu canım doktora gıttıgınde plasenta rahım agzına yakın ondan oluyor dedı 17 haftamdayım ama normal dedı ılerleyen zamanlarda yukarı çukar dedı