Mucizem47 Durumlar nasıl sizde ben bazen öyle sancılanıyorumki tamam bu sefer doguracam diyorum ama gene yok bugun tam 38 +0 olduk 🙈siz nasıl hisedyorsunuz kendinizi
Betzm Mucizem47 2gündür bugun kesin dogururum diyorum yok arkadaş açıklık sancı var devamı yok.......
mf_ozturk Mucizem47 39+1 ama ne gelen var ne giden. Karnımda sertleşmeler var kac haftadır ama baska bisey yok. Karnımda aşağı düşmedi. Hic gelmicekmis gibi hissediyorum 😅
Fatmanurozgr Mucizem47 39+4 oldk hersey var sancı agrı pozisyon tamam 👌 fakat acılma yok dün gittgmde yeni yeni baslms bugun yarn dye dye ne zmn dogurcam bilmyorm doktrm heran olablr dyo 🤗
Merveerdal Bugün 39 hafta olduk son 7 kaldı lakin 2cm açılma dışında bide karnımda hafif sertleşmeler arada da adet ağrısı gibi sırt ağrısı başkada bişey yok 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Esmylmz Mucizem47 39+1 olduk ama pek sancılı değil kasılmalarım. Zaten paşam dönmedi. Cumartesiye kadar dönmezse sezaryen olucam ☹️
Esmylmz Sancısı ve açılması başlayanlar, sıcak duş, ilişki ve memeucu masajı açılmayı hızlandırıyormuş haberiniz olsun.
Serapozdemir 39+4 ile selamlar kızlar tüm karında sık sık sertleşmeler arttı düzensiz sancılarım var ama hepsi bu kadar gelmiyor bu Ekim bebeleri napacağız. Dün dedim herşeyi yapacağım deli gibi yürüdüm, tarçın kaynattım içtim, başka bi uygulamada baharat ya da köri rahmi açar diye okudum onu yedim ama yok bugün yine aynıyım 😔🤰
Ysmgns Bende artık 39+6 dayım yarın son kontrol olucam dün 1 cm açıklık vardı doktorum beklemek istemiyor 40+1 de propess ile dogumu başlatacağını söyledi
ZeynepCan 39 olduk biz de bugün,son 7. Arada gelen düzensiz kasılmalar var sadece,açıklık yok dedi 3 gün önce.bu da abisi gibi 40 haftayı dolduracak anlaşılan🤦🏻♀️
Fndsvg 39+4 ama Doğuma dair bir belirti Yok 😒 eşimden de ayrıyım o başka şehirde çalışıyor ben ailemin ailesinin yanındayım. Gelse de yumurcak aile olsak diyorum 😖 bir yandan da korkuyorum normal Doğum istiyorum ama herkes bana korkunç gözlerle bakıyor normal Doğum deyince 😶
Bukrem62 Fndsvg ayni durumdayiz eşim gelecek ama henuz gelmedi ben de ailemin yanındayım doğum icin geldim 😊 her sancida oğlum dur babani bekle diyorum normal dogum deyince Allah kurtarsın diyolar🥺 eşim 2 gun sonra gelecek inşallah