TNF
Nasil egzersizler yapiyorsunuz?en cok ne gibi seyler yiyordunuz fazla kilo almadan
Ezgi_Deniz
Yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum ama çok da abartmıyorum. Yani Çekirdek de yediğim oldu bisküvi de cips de ama dozunu kaçırmadım. Gebelik boyunca elma, havuç ve süt en çok sevip tükettiğim şey oldu. Egzersiz olarak yürüyüş yapıyorum. Zaten çalıştığım için hareketli geçiyor günler. Ama yavaş yavaş ağırlaştığımı hissediyorum.
WithRose
Egzersiz yapmıyorum çalıştığım için yeterli enerjiyi sarf ettiğimi düşünüyorum, hamur işlerinden uzak durmak yeterli oluyor