Ozgee_ ben de 24 haftalık hamileyim geçen hafta benim de sol tarafım sürekli ağrıyordu parol Ağrı kesici kullanıyordum sürekli. Doktora gittiğimde böbrek için ultrasona girdim herhangi bir şey çıkmadı. Rahim büyüdüğünden ve bebekte o tarafa baskı yaptığından dedi doktorum. Bu hafta kendiliğinden geçti şikayetim. Belki sizde de aynı durum vardır.