tevekkeltu07 Süt içmem gerekiyor ve ben sütü sade şekilde içemiyorum. İçim götürmüyor. Sütü içebilmek için alternatif tarif bilenler yardımcı olabilir mi acaba
Zeyk tevekkeltu07 🖐 ben içine yulaf katıp biraz balla tadlandirip öyle tüketiyorum. Yulaf zaten hamilelikte çok yararlı bir besin. Süt de sade icemedigimden bu şekilde güzel oluyor. Tavsiye ederim.
Kevser_29 tevekkeltu07 ben de icemiyorum icine sekerle kakao koyup iciyorum daha guzel oluyo dene derim
Kivilcimsnm @tevekkeltu07 bende süte biraz muz ekliyorum ve birazda bal günlük muzuda bu şekilde tüketmiş oluyorum blendırdan geciriyorum oldukça lezzetli oluyor tavsiye ederim
Kizkalesi tevekkeltu07 sütlaç yap çok az şeker ve prinçle. Sonra İncir uyutması yapabilirsin. 12 haftayı geçtiysen çok az Türk kahvesi koyabilirsin ben böyle yapıyorum genelde
Djmommy Ben hamileliğin baslarında süte bayılmama ragmen tiksiniyordum. Bikç defa ballı süt icerek kendımı alıştırdım şimdi eakisi gibi normal süt içebiliyorum
Zehraanne tevekkeltu07 Ben de süt içemiyorum. Doktorum kendini zorlama onun yerine yoğurt ayran peynir çiğ badem tüket dedi. Ben de onları tüketiyorum
Kuubra tevekkeltu07 o mide yanmaya başlayınca öyle bir içiyorsun kiiiiii soğuk soğuk ne güzel gidiyor😅😅😅
Gizemabc tevekkeltu07 kaç haftalık gebesiniz? Ben de ilk 3 ay tiksinip içememiştim, zorlamadım. Sonradan içmeye başladım. Çok tiksiniyorsanız içmeye kendinizi zorlamayın. Mideniz alana kadar daha fazla yoğurt, peynir yemeye çalışın
Fidan3594 tevekkeltu07 ben ballı muzlu süt içiyorum yada nesquik İle içiyorum yada o sütten yoğurt yapıp yoğurt olarak yiyebilirsiniz
Cnnarsn Niye ısrarla süt içmeye çalışıyorsunuz ki peynir, yoğurt gibi süt ürünleri sütten çok daha faydalı.