Mineebd valla cnm bende 100 kloyla dogum yaptm hemde yaz ayinda bant ciktiktan snra hic islak kalmadiki zaten nede havlu ila kuruttm eger cok asiri klolu olan varsa 120 130 kli fln o zmn belki gbek sarkar o zmn olur belki ama bnm boyum uzun oldu icin gbegimde yoktu fazla ic karnim buyuktu sismedi gbegim benm klom basenlerde var gobekte yok ustum 42 44 beden altim 44 46 beden ben sorun yasamadm insallah kimsede yasamaz zaten agrisi cok zor bide iltihap kaparsa varya off dusunemiorm 😭