Nesoo DilekAkkayaYksel merhaba. Son adetim 17 şubat. Tüm dualarım hamile olmama dair. Ovülasyon testi kullandım. İşllh 9 gün sonra hamileyim diyenlerden olurum. Sen kaç haftalıksın canım
Aysegulserdar DilekAkkayaYksel 18 şubatta adet olmam lazımdı olmadım canım bugün doktora gittim 6+1 ve kalp atışlarını duydummm ❤🙏🏻Çok şükür
DilekAkkayaYksel Nesoo benmde 4 oluyo sanirim cunku 4 subatti sat dun beta hcg 342 cikti ama biraz rahim duvarin ince gbi dedi bende dua ediyorum ins saglikla benmle kalir bebegim🙏🏻Ve diger herkesin
DilekAkkayaYksel Cok guzel bi duygudur Allah saglikla kucagina almayi nasip eder ins canm benm 4 şubatti dun beta hcg 342 cikti🙈