Devoycem canim dogumun aynı benimki gibi olmuş. Benimde 10 cm açilmam oldugu halde bebegim kilolu oldugu icin kesik attilar mecbur ve ben son dakikalarda ıkınmaktan gücsüz kalmıstim. Vakumla almışlardi oglumu. Benimde ilk hafta cok agrim vardi. Hic oturamiyordum. Her tuvalete gitmemde kantoron yağı sürdüm dikiş bölgeme. 20 güne ağrisi kesildi. Oturabiliyordum ama tabi dikkatli bi sekilde. 25.günde dikişlerim düşmeye başlamisti. Sen daha yeni dogum yapmişsin. En az 10 gün ağrı oluyor malesef. 🤷♀️