Sibl8 bol bol badi al alt al üst al takım al gönlün için ve maddiyatin ne kadar neyi el veriyorsa al gerekli giydiği haram falan değil çocuğun giyecek tabiki sağlıklı Olsnlar da önemli olan o 🙏😇 0 3 te al 3 6 ay da al derim ben öyle yaptım 6 9 almadım ama daha yaza denk geliyor o dönemi yazın çıkar alırız rahat rahat ☺️