Refyamat Öncelikle herkese merhaba ve elveda demek istiyorım.Malum artık happy kids e gecme bakti ama burayı gercekten özleyecm.Burası baska bi yer korkularını endişelerini paylastığın spruşarına cvp aradığın kendini teselli ettiğin yer burası ve burayı böyle yapam sizlersiniz sevgili hamişlet hepinize tesekkür ederim ayrı ayrı .neyse gelelim doğum hikayemize.cuma günü başladı sancılarım hafif hafif o gün semt pazarımız bar annemlerle pazara indik pazarda gezerken inceden bi karın ağrım mide bulantım oldu halsizleştim ve arabaya geçip oturdum sonrasında düzeldi tüm şikayetlerim eve geçtik yemekti çay faslı faln derken uyku vaktı geldi.23:30 da uyumak için odama gectim saat 01”:30 da şiddetli karon ağrısıyla uyandım hasta olucam sandım geri uyumaya çaliştim ama bu kez sancılarım başladı o ara dakika tutmayı akıl edemedim happy mom a girdim be yazdım böyle durumum diye neyse sonrasında sancı takibine basladım baktım 5 dakikada bi 30 snye sürüyo o ara suyum geldi be peşinden nişanim sabah 6:30 kadar evde dolandım sonrasinda dayanamayıp herkesi uyandırdım ve doğru hastaneye.hemen doğum odasına alıp muayne ettiler acılmam 6-7 cm dediler p ara inanilmaz sancılarım var ama ilk lez çati muayenesini orda oldum ve hiç acı hissetmedim hatta sancılarımı rahatlattı biraz damar yolu acıldı lawman yapıldı ardında nst ye bağlandık nst de durmak cok zor o sancılrla bi ara burdan cıkamayacagımi düşündüm yalan yok yapamıcam dedim sonrasında tekrar bi muayne açıklık tamm doğumhaneye girdik çatala çıktım o ara doktorum geldi aglayarak yapamıyorum korkuyorum kurtarın beni diye Söyleniyroum dpktorum geldi ve 10 dakika içinfr bebeğim koynumdaydı böyle bi rahatlama yok hersey bitmişti ve içimdeki huzur mutluluk oğlumu gördüğüm o an herşeye değersin sen dedirtmişti simdi bi haftalık olduk toparlandım bebeğime kemdim bakıyorum cok sükür.yani arkadaşalr herşey geçiyo her acı her sancı her korku size baki kalan büyük bi sevgi ve aşk cennet kokulu bi evlat hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin tabbim benim hikayemde böyle hoscakalın 😘😘
Emos_64 Refyamat Maşallah 🧿 Allah analı babalı büyütsün bebişinizi canım çok geçmiş olsun darısı bizlerin başına inşallah 🙏🏻🙏🏻🥰
Asyfrathan27 Maşallah 🧿 Allah analı babalı büyütsün size bağışlasın ☺️inşallah tek başına bakmak zor mu ?
Refyamat Asyfrathan27 yok hiç zor değil inanin ki eşim sağolsun gece gündüz yardım ediyo bana uyuma fırsati veriyo
AyseTugba22 Refyamat peki son haftalar da doğum için egzersiz yaptınız mı 6 7 cm açıklığınız olmuş yani merak ettim