Busbus00 22.5im bu aralar hareketleri azaldı kuzumun sanki yaa 😔😔 mesela sabah erkenden baslardı sast 9.40 hala hiç bi hareketini hissetmedim 😕
Cnncagman Busbus00 bende senin hafta na yakın bir zamanda hareketleri azaldı diye doktora gitmiştim meğer bebek pozisyon değiştirmiş görünce rahatladım 🤗 senin kuzunda pozisyon değiştirmiştir endişelenecek birşey yoktur allahın izniyle
Refyamat O haftalarda olur öyle hareketsizlikler şekerli bişeyler ye sol tatafına yat dinle bebeğini o kendini hissettirir sana