Esra_benzek çok normal canim benim de bazen sarı bazen de resmen su ksarım çok kötü bir şey ama geçecek insallah bu sıkıntıların hepsi miniklerimiz için kaç haftalıksın bu arada 16 haftaya kadar devam eder genelde yani kızıma hamileyken 15 de bitmişti benim sadece sabah kötü olurdm oda açlıktan bunda da aynıyım şükür sadece sabahları yasıyorum insallah böyle olur çünkü gün içinde düşünemiyorum ne halde olurdum