Nederlander ben 37+2 haftalığım son 2 haftadır yaşıyorum.. böyle adet sancısı gibi kasıklarda bel agrısı falan olmuyor ince ince ne artıyor ne azalıyor bazen 20 dakika bazen 1 saat bazen 2 saat sürüyor anlıyorum artık ilk zamanlar çok tedirgin oluyordum.. hemen sıcak duş alıyorum kasıklarıma belime sıcak su tutuyorum sonra sol tarafıma yatıp dinleniyorum geçiyor..bazende gaz sancısı oluyor evin içinde 2-3 dakika yürüyorum karnımı kasıklarımı ovalıyorum o hemen geçio..