mesit34 24+4 gebeligim kendim evde cihazla kontrol yapıyorum kahvaltıdan sonra falan hep normal degerlerdi buna güvenerek şeker yükleme yapmadım fakat simdi aksam yemeginden 1 saat sonra 175 cıktı ve endişelendim ne yapacagım bilemiyorum 🙁
mesit34 Ebecik benim doktorum toklukları hep 1 saat sonra istedi bende yemekten 1 saat sonra yaptım 175 2 saat sonra 114 cıktı ne yapmalıyım sizce 🙄 şeker yükleme yapmak istemedigim icin evde ölcüm yapıyordum böyle yüksek cıkınca cok üzüldüm