Ozleem Canım ben de iki kere yaşadım. Hemen dr umu aradım. Aspirin alıyordum ve tüp bebek olduğundan karnımdan iğne vuruyordum. İkisini de kestirdi. Progestana devam et dedi ve kalçadan yaplı yakan bir iğne verdi. Haftada 1 3 hafta yaptırdım. Birdaha olmadı şükür.