Elifsntrk canım böyle düşünme ben düşük yaptığımda herkes hamileydi, herkesin düşük yaptığı dönemde de ben hamile kaldım. Böyle şeyler çekiyor insanı nedense. Hamileliğini kendine rezil etme. Keyfini çıkar, ikinci olunca çok tadı çıkmayacak birinciye bakmaktan naz yapamayacaksın 😊