Elalcev06 canım onlarda seni takip ediyorlar gitmen gerek. Sağlık bakanlığı sistemine giriyorlar hamile olduğunu. Kan tahlili falan yapıyorlar. Sıkıntılı olmayanların 4 defa mi ne izlenimi oluyormuş. Bazı benim gibi kan düşük olanların 7-8 defa. Birde tetanoz aşısı oluyorsun. Bebeğin kalp atışını dinliyorsun belli bir haftadan sonra. Zaten bebeğin doğduktan sonra topuk kanı falan alınacak bildirimini yap sen.