Cigdem30 evet canım hıçkırık. Benim bebeğim çok hıçkırırdı karnımdayken en az 15-20dk sürerdi ve deli olurdu. Yavrum doğdu hala çok hıçkırıyor ve hala deli oluyor🤭 bana ya anne karnında bebek hıçkırır mı hıçkırırsa da sen bilmezsin diyenler inanmış durumdalar🤗