Almila08 Günaydınnnn kızlar ben bu gün bebegimin kesesini gördüm ultrason da acilde görülmez sanıyordum burada ki kızlar hep 5 haftada gördüklerini yazdıklarını için lakin tabi ki herkes aynı degil ben planlı hamile kaldım yani şöyle eylül 24de ilk deneme oldu o da tutmuş çok şükür ama şunu anlayamadım bizim ekimin 24ünde bir aylık olmamız gerekmiyor mu mesela şuan 4+1im bi bu konuyu anlayamadım ve kalp atışını dinlemek yakındır galiba ❤
bengiben Almila08 biz de 4+3te görmüştük keseyi şimdi 39+2 oldu doğumu bekliyoruz ☺️ 24 ekim dediğin tarih ilişkiye girdiğiniz tarih mi? Hamilelik son adet tarihinin ilk gününden hesaplanıyor.
Ako123 Almila08 hayırlı olsun canım hesaplama farklı oluyor biraz siz son adetinizin ilk gününden hesaplama yapacaksınız
MrsCakmaktas Almila08 son adet tarihine.gore hesaplama yapiliuor iliski tarihine gore dehil kuzum. Hayirli evlat olsun Rabbim hayirla kucagina almayi nasip etsin🧡
Almila08 bengiben hayırlısı ile sag saglim kucagınıza alın inşaAllah. 24 eylül ilişki tarihi adetimin ilk günü de 16 eylül bittigi gün de 21 eylül
Elifsntrk Hayırlı olsun allah hepimizin kucağımıza almayı nasip etsin öncelikle canım 🙏🏻🥰 kalp atışı 7. Haftadan sonra duyuluyor bilgin olsun 😘🥰🙏🏻
Sadumanyks Son adet tarihine göre hesaplama yapıyorlar ona göre doğacak tarihi soyluyo tahmini tarih herhalde