Zhre 2 takım aldık canım ben sadecik şık birisi gecelik sabahlık diğeri pijama sabahlık ama 1 tanede uygun fiyatlı güzel bi gecelik aldım doğumdan ilk çıktığımda giymelik ben sezeryan olacagim o yuzden ilk etepta vücuduma sürülen ilaçların bulaşmasını istemedim hastanede o ucuz olanı giyicem nasipse eve geçince duştan sonra diğerlerine geçiş yaparım