Hfzrmysa öncelikle korkup stres yapma canım. Benimde 22. Haftamda kanamam olmuştu. Ve baya olmuştu. Yalnızdım eşim yurtdışına seyahate gitmişti. Ailem yanımdaydı onlarda yola çıkmıştı. Bende gurbetteyim. 5-6 saat yalnız kalacaktım o sırada kanamam oldu. Hastaneye arkadaşlarım götürdü. Çok kötü olmuştum. Ağlamaktan perişan oldum. Bebeğimi kaybediyorum sandım kanamam çoktu. Hastanede doktor baktı bebek iyi, suyu iyi, açılma yok. İyi haber dedi. Yatak istirahati verdi. Yemek ve tuvalet harici kalkma dedi. Progestan iğne ve fitil verdi. Onlar bebeği tutuyo. Şuan 30+2 olduk çok iyi bebeğim. Seni çok iyi anlıyorum. Hem yalnızsın. Korkuyosun ama stres yapma. Kanaman da azmış bir şey olmıcak inş. Bu tarz kanamalar olabiliyormuş. İçini ferah tut. Bebeğinle dertleş ama sakın kendini üzme.