Lyama Merhaba men 12 eylulde regl oldum gecen hafta beta hgc em 40 Idraeda isa silik cizgi cikiyodu doktor 1 hafta beklememi soyledi cunki vajinal ultrasonda gozukmedi bir sorum var benim pihtalasma sorunum var ve hala iyneye basladim bebeye bir zarari olurmu? Kim ne zaman basladi? 6 haftalik bebeyim gelismedigi ve kalp atisi olmadigi icin kurtaj olmusdum
Mstfaslhn1234 Lyama benim de 2 kaybım var kan pıhtılaşması var bende de iğne kullanıyorum ben keseyi gördüm sonra aynı gün iğneye başladım 20 haftalık olduk 5 haftadan beri kullanıyorum
Leyla508 Lyama bende öncesinde aynı sıkıntıları yaşamıştım bende de pıhtılasma var adetim 1 gün geçince hemen doktor iğne ve ilaçlara başladı bebeğe zararı değil faydası olur
Lyama Mstfaslhn1234 banada doktor keseyi gordukden sonra dedi ilkde o kadar korktum ki Allah bagislasin☺️☺️