Gelecek
Merhaba arkadaşlar bundan 2 hafta önce ve birde bu akşam öyle hiç bisey yokken durduk yere göğsüme ve boğaz kısmına bir ağrı girdi ben ya tansiyonum ya nabzın dedim kendi kendime.sonra soğuk soğuk terlemeye başlayınca hemen tansiyonumu ölçtüm.tansiyonum normal nabzım172 cıktı yanlış ölçtü heralde diye 10dk sonra bidaha ölçtüm 186 çikti nabız bu sefer.konuyla bilgisi veya tecrübesi olan varsa bana yardımcı olabilir mi
Ertugrul44
Benim de yüksekti 138 çıkmıştı ekg çektiler iki canlısın normal dediler.. bide kansızlıktan oluyormuş.. bazen hamilelik bazı rahatsızlıkların duyuruydu olabiliyor şeker vs. Gibi.. Bi kardiyolojiyr gitsen iyi olur canım en azından için rahatlamış olur.. bide son haftalarda çarpıntı artıyor diye duymuştum.. Allah,şifa versin..