Mehtapakgl
Kizlar iyi geceler. Ben sada has.gidiyorum. Bu ay tedaviye başladım bebek için. Klomen kullandım yarın çatlatma iğnesi olacağım. Bu doktora giden var mı. Tedavi gören oldu mu. Ben doktorumdan memnunum ama sanki tam odaklanamiyor. Babası vefat etti ona bağlıyorum. Ama kafamda azda olsa bir soru işareti var. Bana yardımcı olabilir misiniz?