RabiaNas 11+3 de belli oldu 🤣 oglum var yarin yasina gircek tabi herseyden once saglikli olmasi onemlide. Cok istedim kizim olsun 🙈 cunku 2 numaradan sonra uzun bi sure dusunmuyorum.. arkadass gibi olurdukk.. ama malum yas ilerlicekk.. hayirlisi 😊 Allah herkeze basta saglikli hayirli evlat nasip etsin sonradaa annelerin gonullerine gore. 😊🥰