CerenSs Hiloog Biz ebebekten Baby&plus Canyon bebek arabası ve pusetini aldık canım gayet güzel ve kullanışlı duruyor bakalım deneyimleyip görücez😊 Seçenek olarak aklında bulunsun😊
Gulfem07 Hiloog yoya plus 3 aldım bende salı gün gelcek bir bakin.Katlaninca küçük olması bir de 6.5 kilo olması çok hoşuma gitti.
birtutammutluluk Hiloog yoyko city. Daha kullanmadık ama çok kaliteli gözüküyor. Fiyatı diğerlerinden uygun. 1200e almıştım
Deletedmom0065 CerenSs canim o sadece kundak seklinde ve ana kucagi olarak mi kullaniliyor? Buyuyunce de kullanilabilir mi bebek yatmak istemicek bi sure sonra. Pusete de sigmaz buyunce??
Ozdenoz Bende yoyko luxury aldım gayet güzel ama henüz kullanmaya başlamadık. Bi arkadaşım kullanmıştı gayet memnundu.
Gulfem07 Deletedmom0065 hayır ama zaten kullanım acısından çok rahat hafif bi bebek elde istediğin gibi ecir çevir sür:)