Shdaa Arkadaşlar Koray bey mi Taner bey mi karar veremiyorum bu arada normal Doğum düşünüyorum hangisi sizce daha iyidir 🤔?
kayramom1 Shdaa taner arkadasımın doktoruydu sonuna kadar onunla devam etti memnun du ben murat beye gittim ama muayenesi cok kısa sürüyor rahatsız etti
merveker Shdaa Canım merhaba ben Koray beye gidiyorum. Çok ilgili, ben memnunum. Her zaman dinler, şikayetlerimi sorar, aramalarıma ve mesajlarıma hep cevap verir, muayeneler de öyle 5 dk falan sürmez herşeyi konuşuruz. Şuana kadar bi sıkıntı yaşamadık.
Aslicrn Shdaa canım koray bey benim doktorum çok iyi bi insan ve doktor yanında çok rahat olabiliyosn abi gibi yaklaşır hep insanlara çok samimi. Ama ilk muayenede de söylüyo kendi bemçok muayene etmem ilaç yazmam test yapmam gebelik doğal bi süreçtir diye 😂 yani bunu bilerek gitmelisin bebeğe ultrosonda çok bakmaz ama senle uzun uzun sohnet eder soru sorar açıklayıcı anlatır herşeyi yani anneyle daha çok ilgileniyo diyebilirim normal doğum destekleyen bi doktor ben çok memnunum yavsiye ederim. Bu arada bi arkadaş acili yok demiş ama acili mvcut kendimde gttim bi kz murat bey nöbetçiydi. Yeni doğan yoğun bakımıda var hatta başka hastaneden bebekler bile geliyo o hastaneye baya kapsamlı bi hastane diyebilirim yanlış bilgi verilmiş söylemek istedim sorun olursa cevaplarm
Feyzazdra Shdaa ben de gidiyorum önce tanere sonra sema hanıma gittim sema çok soguk geldi şimdi murat doruk beye gitmeyiwdüşünüyorum
Shdaa Feyzazdra tanere neden gidip bıraktınız bende bu Salı taner bey mi Koray bey mi karar veremiyorum
Sumeyye07 Shdaa kesınlıkle murat doruk hepsını tek tek denedım yani hepsine bızzat gittim murat bey mükemmel bı doktor cok cok ilgili
Shdaa Feyzazdra ay iyi ya sen bütün doktorları gezmişsin 😂😂keşke birde Koray dumana gitseydin sağlam Bilgi almış olurdum senden
Sumeyye07 Shdaa canım ben korau beyede gıttım ama memnub kalamadım 4 doktorun hepsını tek tek gezdım 😁😅 ama murat beu bır baska ya cok ılgılı bi doktor ve hastasını asla unutmuyor benı tansıyon odasına kdr kendı götürür erken dogum rıskım var dıye
eees Shdaa vitale Hastanesi'ne ben de gittim Koray beye çok ılımlı bir doktor ama hastane ile ilgili aldığım kötü yorumlardan dolayı gitmemeye karar verdim en önemlisi acili yok Allah korusun anneye birşey olduğu zaman Ambulansla seni başka bir hastaneye sevk ediyorlar çok arkadaşım doğum yaptı orada iyi yorum yapan var ama kötu yorumlar iyileri geçti maalesef.
Shdaa eees AA acili olmadığını ben bilmiyordum ilk kez gideceğim zaten evet o kötü olmuş ama e Doğumu başlayan Kişiler ne yapıyor o zaman
Shdaa kayramom1 kısa derken kaç dakıka sürüyor bebeğe bakıp konuşmuyor mu sonradan yani kendi doktorumu kısa diye değiştirmeye karar verdim zaten 😱🙁
Shdaa Sumeyye07 hadi ya murat bey iyi diyorsun yani peki muayenesi uzun mu sürüyor kısa mı oda 5 / 10 dakıkada bitiriyor ise olamz çünkü kendi doktorumu bu yüzden değiştirme kararı aldım