Cigdem175 Merhaba, yardımcı olursanız sewinirim. 2 yıldır bebek bebek bekliyorum ama her ay hüsranla sonuçlanıyor..ilk kez 5 gün gecikti regl im. Doktor tavsiyesi üzerine inofolic combi kullandım bu ay.ilk kez bu kadar gecikince bi umut ışığı oldu bende. Sağlık açısından ne benim ne eşimin problemi var allaha şükür.ama nedensizce olmuyor bebek. Sorum şu; en son eylül 15 de regl oldum ekim 18 de genel tetkik için kan tahlili verdim bu tahlilin içinde beta idg testi de vardı orda sonuç 0.9 çıktı testi yaptıralı 2 gün geçti hala regl olmadım. Gecikmenin 5 nci günü bugün sizce kan testinde yanılma payı veya geç döllenme sebebi ile düşük gösterme durumu olabilir mi kafaýı yemek üzereyim..@
DEF Cigdem175 olabilir de olmaya bilirde. Beklemek en doğrusu daha fazla stres yapıp adetini geciktirme👍🏻
Kocakafalimucizem Canım eşim ve bende de sorun yoktu 1 yil bebek sahibi olamadik şuan 4 aylık hamileyim ve nedeni tamamen stres ve kafaya takmak hamile kaldıgim ay çocuk denemeyi bırakmış ve kafamızdan silmiştik ve ben o ay hamile kaldım nacizane bi tavsiye her ay test başında bekleme kendini rahat bırak o geleceği zamanı biliyor zaten.. dualarım seninle 🙏 hcg şaşmaz pazartesi tekrar yaptırırsan netlestirebilirsin şuan bi netlik yok