tugbaekinci benim de önden gidiyordu hatta nerdeyse perinatologa gönderecekti doktorum sonra dan takip edelim arası açılırsa o zaman tıp fakültesine göndericem araştırılsın demişti şeker yüklememi yaptırdığım için şeker çıkmamıştı şeker olmadığı için takibe aldı ara zaman açılmadı 3 hatta göbek çevresi 4 hafta önde çıkıyordu son haftalarda zaten çok kilo almıyor şuan 39+0 haftalığız bende erken doğum olur diye düşünüyordum ama olmadı zamanı gelen doğuyor emin ol sadece özellikle sade soda taze yoğurt ve soğuk süt içme zaten çok fazla ilerlemiyor şekerin yoksa eğer