Mucize34
Kızlar 8+4 gunluk hamileyim bugün kasıklarım ağrımaya başladı yürürken özellikle bacaklarımı acarak yürüyorum resmen. Ama şiddetli ağrı değil hareket ettikçe oluyor sanki kasıklarıma baskı oluyor kanamam yok hiç olmadı bu zamana kadar çok şükür sizce normal mi bu durum ??