Leylaa76 herkeste oluyor mu çünkü bastırdığım halde bir şey yok. doğduktan sonra geliyor olabilir mi? bu benim sütümün az geleceğine yada çok geleceğiyle alakalı mı?
Muneweralp Leylaa76 ben sezeryanla doğurdum 3 güm süt gelmemişti sonra sağdık ve ilk sağılan süt gerçekten sonrakinden farklı ama herkeste mutlaka geliyor
defne55 Leylaa76 goguslerini neden sıkıyorsun ki gebelikle doğum sonrası bir olmaz goguslerinle oynama bence erken doğumu tetikliyor