Nzlcn_7 Canım benimde kızım olucak nasipse 36+4 haftalık hamişim😊 Meleğin annesiyim demek çok hoşuma gitti, bende Melek koydum ismiyle yaşasın inşallah🥰 Hem anlamlı hem bilindik bir isim olmasını da sevdim çünkü modern olucam diye abudik kubudik isimler koymak bana saçma gelmişti😁