Pnarrr merhaba ilk 5 ay istediğin gibi yatabilirsin 😊Hatta tadını çıkart😁 Çünkü 20.ci haftadan sonra reflü başlıyor ve sadece soluna yatabiliyor insan.Ben mecburiyetten hep soluma yatıyorum böbreğimde genişleme mevcut ve sınırsa sağıma yatmam yasak 4 yastık ile uyuyorum 😔Fakat şunu söylemeliyim mide yanmasına sola yatmak çok iyi geliyor 👍