oknshr Deletedmom5834 23+5 çok şükür iyiyiz iştahımızda eh işte açılmadı henüz açılmazda inş ama bugün ilk çatlağımı gördüm hemen çareler aramaya başladım kilo almıyorum diye rahat rahat takılıyodum😂
Hilaliko Deletedmom5834 bende 22 haftalıgım 5 kilo aldım ama hıcte umrumda degıl 😄veririz elbet 😍 onlar saglıklı olsunlarda 🤲🏼
Ilknur_emin Deletedmom5834 23+2 bebisimde bende iyiyim yürüyünce kalçama yada kasıklarıma ağrı giriyor 6 kilo almışım. Ağzım boş durunca karnım gurulduyor hemen😄
Deletedmom5834 oknshr iştahınız açılmadı ise çok şanslısınız ben de 22+5 im şimdiden 8 kilo aldım 😂🙈 çatlak içinde bol bol krem sürün bebek yağı da tavsiye ederim nemlendiriyor sezeryan mi normal mi düşünüyorsunuz
begumseker 23+4 günlük hamileyimm. İştahım önceden nasılsa öyle ya bi artış olmadı benim🤷🏼♀️ 2buçuk kilo aldım henüz.
Deletedmom5834 Hilaliko aynen öyle cnm kilo verilir balık yağı kullanıyo musun olabildiğince süt ve süt ürünleri yumurta kaşar peynir muz vs tüketiyorum inş bebeğime yarar😂
Hikayem3 22 haftaligim istahim yerinde masAllah 😁 Acayip yemek borum yaniyor resmen asit asit bitirdi beni onun disinda hersey guzel gidiyor cok sukur cinsiyetimiz erkek subat ortasi dogum klucak kismetse 🥰
Deletedmom5834 Hikayem3 ben de de yanma oluyor cnm arada yatmadan bi saat bi buçuk saat önce bişey yeme huzursuz etmesin yiyip yatınca mide kötü oluyor bazen nefes almakta bile zorlanıyorum😂
Hilaliko Deletedmom5834 balık yagı degılde kan ve vıtamın kullanıyorum canım bende gunde bır muz bır bardak süt içmeye önem gosterıyorum
Deletedmom5834 Ilknur_emin o ağrı bende de oluyor kalça ve bacakta ağrı leğen kemiğimiz genişliyor büyük ihtimal ondan ilk oğlumda da böyle idi topal yürüyordum son aylara doğru 😂😂
Bernw Biri istahmi dedi bizzde 22 haftaligiz şuan tam 11 kilo almış durumdayim göt göbek ayrı şişiyor yemin ederim ama napallim bebislerimiz sağlıklı olsunda veririz elbet kiloyu 😁
Deletedmom5834 Bernw aynen cnm emzirmeyle sağlıklı beslenme ile kısa sürede gider zaten allah sağlıklı kucağına almayı nasip etsin:)
Esrntltrn 22+1 4 kilo aldım aslında canım her dakika bişeyler istiyo ama yemeye üşeniyorum neyse ki 😂 yoksa 4 değil 14 kilo almış olurdum heralde 😅