Ska Kızlar belim sol kaburgam akşamdan beri çok ağırıyor, afedersiniz kuyruk sokumumda aynı şekilde otururken bile ağırıyor tecrübeli olanlar söyleyebilir mi? Doğum sancılarım mi başlıyor? Doktora gitmeli miyim?
Muneweralp Ska büyük tuvaletin varmışcasına arkadan belinden başlayarak baskı yapar sonra bu biraz daha sıklaşır benim doğum sancım böyleydi ama ben gaz sancım var sanmıştım ve hastaneye gittiğimde 4 cm açılmam. Vardı
Svldlrbsy Ska doktoruma bu gidişimde sordum aralıklı belden baslayıp bacaklarıma agrı giriyo bide adet sancısı oluyo dedim. Oda daha şiddetlisi olunca dogum baslıyo ona göre dikkat et dedi
TubaKorkmaz Adet sancısı gibi başlıyor. Belin ağrıyor aynı zamanda yavaş yavaş artıyorsa doğum başlıyor. Demektir
Muneweralp Duuyguum yok kalmadı çok şükür sadece sabah akşam 7 gün iğne vuruldu bağışıklığı açısından ama şimdi her şey yolunda biraz sık hasta oluyor birde küçük bir grip bile bronşit ve zatürre gidebiliyor ama buna da şükür 8 yaşına geldi
Cemreee Ska sol kaburga alti ağrıyorsa bebek oraya baski yapiyor olabilir sag kaburgada ayni seyi bn de yasadim bu aksam ve daha once de yaşadığımda doktora gttm doktorum bebek oraya baski yapiyor diyiip genişliği ölçtü bobrek genislemesi var mi diye