Ozzzlem Millet ailemi çok kırıyorum istemeden olur olmaz herşeye bağırıyorum.. Geçmeyen bir sinir bu. Yaşıyan var mı?
Elyesa Ozzzlem Ben eşimle ilk aylarda çok kavga ettim İnanın sonradan pişman oluyorsunuz kendinizi sakinleştirecek yollar bulun onları uygulayın hemen cevap vermemeye çalışın ben öyle dizginliyorum kendimi
Ozzzlem Bende birgün melek bir gün şeytan oluyorum hormonlarımla başım dertte 😐😐 elimden geleni yapıyorum ilk üç ay hiç kolay geçmedi zaten.