Ecrinbzkrt selinn35 olsun cnm kendıne sıkıntı yaratma sakın rabbım hayırlısını versın benımde 1gun gectı adetım umutlu degılım cunku hıcbırsey hıssetmıyorum ne kasıkta agrı ne baska bırsey olursada hıssetmeme ragmen suprız olcak🤲🏻
aycaycayca_89 selinn35 nasip diyelim, Kasım ayı güzel haberleri alacağımız ay olsunda, hepimiz Temmuz ayında bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah.
Mehtapakgl selinn35 üzülme canım, herşey allahtan. Hayırlısını dile. Bilemiyoruz uzun zamandır mi uğraşıyorsun çocuk için. Bir tedavi süreci gecirdiniz mi ama. Olsun.
Mutluluk35 selinn35 üzmeyin kendinizi insallah kasim ayi size ugurlu gelir.benimde adete 8 gun var bakalim hayirlisi artik
selinn35 Mehtapakgl 1 senedir istiyoruz, evlendigimizden beri. Hsg cekildim 1 ay evvel bu ay olmadı önümüzdeki ay insallah olur 🙏🏻
Mehtapakgl selinn35 bende çekildim ağustos ayında, şükür bir şey çıkmadı. Klomen kullandım bu ay, yarın çatlatma ignem vurulacak. Takmıyorum kafaya, olursada allahtan olmazsada.
__birafitap__ selinn35 ben bu ay soğan kürü yaptım kasıma kaldı umutlar inşallah en kısa zamanda nasip etsin rabbim❤❤
Minikmucizemizz selinn35 benim de yarın olmam lazım test yaptim negatif cikti buyuk ihtimal kasima kaldım bende. Ama artık umudum da kalmadı hiç bi zaman olmicak gibi hissediyorum
K_dlr08 Bende 2 yıldır evliyim hiç korunmadim evlendigim günden beri bir yıl önce kimyasal gebelik geçirdim hiçbir engelimiz de yok olmaması için Samsun'a doktora gittim haftaya pazartesi ye hsg günü verdi bakalım hsg den sonra bir bebeğim olacak mi artık her gün düşünmekten bıktım sanki hiç çocuğum olmayacak gibi geliyor bir mucize olsun istiyorum
Nasippp Benimde kasıma kaldı adetim bitti temizlendim 2. Günüm rabbim hayırlısını nasip etsin hepimize 🤲🏻 Bu ay olmaZsa bile üzülmeyin rabbim vaktinde versin sağlıklı vatanına milletine hayırlı evlat dinine bağlı anne babasına Hayırlı evlat nasip etsin cümlemize 🤲🏻
Susamcik01 selinn35 inşallah allah isteyen herkese nasip eder. Bizde 1.5 yoldur istiyoruz 7 ay tedavi gördüm endometriozist 2. Ayım ovulasyon testi yapıyorum bakıyorum inşallah bı ay bende güzel haberler alırım ❤️
Marayy Susamcik01 aynı durumdayız tam da 1.5 yıldır istiyoruz 2 kere tedavi gördüm bi aşılama bi iğne çatlatma olmadı ara verdim 2 ay Doğum kontrol hapı kullandım yarın tekrar başlıyorum benim çikolata kistim var ve pko
Susamcik01 Marayy aynen çikolata vardı işte bende de çatlamada sorun yok ama olmuyor nedense bula y bakalım nasıl olucak
Destkar Deebg az önce hiç belirtisi olmayan bir arkadaşın hamile olduğunu okudum onun adına çok sevindim.Yani belirti olmasa da olabiliyor☺️