Esraaydn21 surda benim.kadar batıl inanci olan yoktur herhalde 😂 ama ben 3 aylik olduktan sonra gittim kestirdim bu duruma inanmasamda içten içe bi yanım rahat edemedi ve 3 ayın dolmasını bekledim saçma ama içsel bisey işte bisey ölçerse sonra hep kendimi suçlardım herkes söylediği için kendini gerçekleştiren kehanet olur diye korktum 😂😂