@Bsrerydn Bende bugün 39 +1 deyim en son bir hafta önce açılmam yoktu bugün sabah 8.30 gibi bel ve kaşık ağrısıyla uyandım lavaboya gittim nisanım.gelmis pembemsi kan renginde beklemedeyim hastaneye gidip gitmeme konusunda ama sırt ağrısıyla rahme baskı ve kasılmalarım devam ediyorum ..herhangi su falan da gelmedi biraz daha beklemeyi düşünüyorum Ama ne yapcagimida pek bilmiyorum m🤦♀️🤦♀️