Stella_ Hamileyken esinizle iliskiniz nasil ? Biz birbirimizi cok severek evlendik, cocuk sahibi olmayi cok isteyerek planli bi sekilde hamile kaldim. Ama buna ragmen her gun kavga ediyoruz. Hatta artik esim benden sogudugunu benim onu kendimden uzaklastirdigimi soyledi. Sizlerin iliskisi nasil ?
defne55 Stella_ bizde ilk zamanlar çok aşırı kavga ediyorduk zaman geçtikçe düzene girdik biraz gerçi daha 1 buçuk yıllık evliyiz ama ben konuşup bağırırken o susuyor o sinirlenince ben susuyorum bazen ikimizde bağırıyoruz öyle böyle idare ediyoruz ama birbirimizden soğuma vs gibi bişeyimiz yok
Cocuk1 Stella_ öncesinde değilde hamileliğiniz mi soğudu? soğumasının sebebi,sizdeki önceki gibi olmayışınız mı canım, çünkü bende aşırı derecede cinsel isteksizlik var. sanki onu istiyomışum gibi gönlü olsun diye hareket ediyorum napim😅
Stella_ Biz bi de ayri sehirlerde yasamak zorundayiz bi sure. Hem ayrilik hem hormonlar yuzunden cok gerginim ve hep depresyondayim ama bunu mu hakediyorum gercekten ? Herseye kavga etmekle suclaniyorum
Stella_ Cocuk1 cinsellik kendisi istemiyo ilk hamile kaldigimdan beri. Sogumasinin cinsellikle iliskisi oldugunu sanmiyorum benim alinganligimdan ve surekli kavga etmemden sikayetci sanki
beyazguvercinim33 Stella_ bizde de ilk gebelikte ilişki yasak olunca uzaklaştık Doğumdan sonra düzeldi şimdi yine hamileyim ve ve ilişki yasak bu kez hiç sorun yok daha da ilgili alakalı çok yorgun olmasına rağmen yarın ki yemeğimi bile yaptı çorabımı ayakkabımı giydirir duş aldırır evde yardım eder şükür
KucukAnne538 Stella_ Bende ilk hamile kaldigimda korkuyordum ilişkiye girmekten zarar vereceğimi düşünerek ama Gebeliginde bir sıkıntı ve tehliken yoksa boşu boşuna şimdiden kendinden uzaklaştırma derim. Eskisi kadar ilişkiye giremiyorsunuz tabiki ama en azından haftada 1 veya 2 kere cinsel hayatınızı koruyun. Tabiki tehlikeniz yoksa.
Stella_ KucukAnne538 ayri sehirlerde yasiyoruz ayda bi falan anca gorusuyoruz zaten onda da kendi istemedigini soyledi dogru olmadigini falan soyledi ama bilmiyorum sorun cinsellik mi yoksa gercekten hormonlarim alinganligim mi anlamiyorum. Ama bunu hakettigimi dusunmuyorum cok uzuluyorum
KucukAnne538 Stella_ Evet eşinin de biraz anlayışlı olması lazım tabiki uygun bir dille sorabilirsin bunu ona canım. Bu şekilde üzüldüğünü kendini kötü hissettiğini söylemelisin. Sinir stres yapmamalısın güzel annem . Sorun neyse emin ol çözebilirsiniz🙏
0biranne 14 yıllık evliyiz şuan birbirimizin gözünün içine bakıyoruz ise gönderirken oda bende kokularımızı içimize çekiyoruz resmen o kadar bağlıyız ilk yıllarda bizde çok tartışır kavga ederdik ama Hiç birzaman ne evi ne yatagi ayırmadik küs olarak yatağa asla girmedik bu yila kadar çocuk sahibi olamadık buda bizim için hiç sorun olmadı tedavi dönemi hep birbirimize destek olduk tek eksiğimiz evlat ti çok şükür onada Allahım izni ile 2 ay sonra kavusucaz tavsiye edebileceğim tek şey hayat kavga edip küsmek darılmak için Çok kısa eğer seviyorsanız fedakarlık edin sabırlı Olun karşılığında mutlaka hakettiginiz sevgiyi ve saygıyı görüceksiniz kim olursa olsun ❤
Duygubelis Stella_ ben daha çok zorlu yollardan geçtim çok severek evlendik diyeceğim o ki boşver kocanı kendine evlatlarına bak değer ver sev kendini sonra peşinde pervane olur onun içşn birşey yapma bence kendin için yap zamanla rayına oturuyor