Lamia_Kolat İnşallah canım bende de enfeksiyondan erken Doğum riski var dediler ilaç kullanıyorum ama nstde sancı çıkmıyor henüz çok şükür 32+4 olduk an itibariyle. Şansıma tekrar kültür testi istedi doktor sonucu hatalı kontaminasyon mu ne çıktı tekrar et dedi yeniden yaptım ve sonuç bekliyorum inşallah bebeğime zarar vermeden geçer 🙏🏻 Şu günleri atlatıp yavrularımıza sağ salim zamanında kavuşalım 💕