Esraaydn21 Bende salı gunu gıdıcem :) 12 haftalık belkı gosterır:) birde cıkolata ye mutlaka ultrsana gırmeden hareket edıyormus bebek ozaman :)
Melikekpln Benimki 11+6 haftalikken belli etti kendini 1 kalip çikolata yedim hem 2li taramam oldu hem bakildi cinsiyeti gosterdi erkek dedi ☺️
Melikekpln Suanda 13+1 im ama guzel gidiyor arada alt karinim kasiliyor gibi pitpit oda normal dedi doktor rahim ve kaslar buyudugu icin gerilme yapiyormus