Anne1_ ben perde yüzünden 27 haftalık erken doğum yaptım bebeğim vefat etti , bende tekrar böyle birşey olmasın diye perde yi aldırdım , ilk hamilleigimde ilk aydan hamile kalmıştım hamile kalmada sorun olduğunu düşünüyorum ama bakalım nasip tabi şimdi doktor sipiral taktı yapışma olmasın diye 2. Adetimde çıkaracak