Sedahatun yeni doğan sadece 2 tane 5li takım olarak hastane çıkışı aldım o kadar çabuk büyüyor ki ☺️ 3 tane falan yeni doğan atlet aldım diğerleri hep 3-6 ay kollarını kıvırdım kısa bir süre öyle giydirdim sonrasında normale döndük bide zaten sürekli yıkandığı için birde çekiyor 🤷♀️ En azından daha kullanışlı oluyor uzun süre kullanmış oluyorum 😊 1. Kızıma aldığım yeni doğan tulumu falan 2 kez giydirmiştim hemen küçülmüştü 😒