anstzist Saçlarım gebelikte çok uzadı belime gelmeye başladı. O yüzden duşta çok zorlanıyorum taramakta. Kestirmek istiyorum ama gebelikte iyi değil diyorlar, saç kestirmek bebeğin ömrünü kısaltır diyorlar. Pek inanasım gelmiyor açıkçası çünkü Veren de Allah alan da Allah.. ama korkuyorum yinede. Sizce ne yapayım ? Gebelikte saç kestiren oldu mu ?
CerenAkbulut anstzist böyle şeylere prim vermeyin lütfen. 3 kere falan kestirdim. Tamamen batıl bunlar.
MrsCakmaktas anstzist ya yapmayin gercekten omru biz mi belirliyoruz. Bu dusunce bile Allaha sirktir. Akil mantik aliyor mu sen sacini keseceksin cocugun omru kisalacak😂 ne alaka yani? Var mi hadis kuranda ayet var mi? O zaman niye korkuyorsun?
begumseker Ben de kestirdim. İnanmayın şöyle saçma şeylere artık. Bi an düşününce gerçekten saçma gelmiyor mu??
MehtapSevim Ben de kestirdim anlıyorum sizi anne olunca en ufak şey bile acaba dedirtiyor insana ya doğruysa diyorsun mantıksız şeyler bile şüphe uyandırmaya yetiyor🤷🏻♀️ Ama şöyle düşün biz herhangi bir canlıyız ne kimseye ömür biçebiliriz ne de can verebiliriz bunu sadece bizi yaratan yapabilir. Ömür biçmek ne haddimize. Ama psikolojik olarak hep içinde bir kuşku olacaksa yine de kestirme dediğim gibi hamilelik süreci bambaşka bir süreç insana her şeyi düşündürtüyor
anstzist MehtapSevim aynen çok doğru diyorsunuz kime sorduysam kestirme dedi bende de bu yüzden tuhaf bi algı mı korkumu desem öyle bişey oluştu. En iyisi daha fazla işkence çekmeyip gidip kestireyim saçlarımı :)