iremasmin merhaba görümcem 3 yıldır evli doktora qitti bir sorunun olmadiqini soylediler suan asilama yapmak istiyor acaba ünüversite hastahaneleri yapiyor mu ve ücreti ne kadar bilen varmı arkadaşlar.?
Mormenekse iremasmin gerekli incelemeden geçicek eşiyle 3 yıldırda korunmadığını olmadığını söylesin ücretsiz diye biliyorum devlet hastanesinde saadece ilaçlarına ücret öder oda sskdan zaten ufak bi fark cıkar sanırım
Deleted5544 iremasmin evet ücretsiz. ilaçlar paralı. hap kullanılarak yapılan aşılama 100-150 arası ilaçlar tutuyo. iğneli aşılamada 400-500 arası tutuyor ilaçlar
iremasmin Deleted5544 iqneli aşılama neden yapilio yada hapla yapılan aşiĺama neden yapilio arasindaki fark neki canim ?
iremasmin Deleted5544 peki siz özel hastahanedemi yaptirdiniz aşılamayı normal devlet hastahanesindemi birde ilk denemendemi tutu canim biraz bilqi verirsen sevinirm.