27_00 32. Haftalık hamişim fakat gebeliğim sürecinde hep bişeylere takıldım durdum şimdi ise leblebiye kafayı takmış durumda yım. Onun o ağızda dağılan kıvamı cok hoşuma gidiyor. Benim gibi olan var mı? Türk kahvesinin telvesine de böyle takıntılıyım kahvesini içtikten sora telvesini yiyorum ve aynı leblebi de ki gibi hissediyorum 😕
27_00 sevval55 bende bu yüzden korkuyorum ama engel olamıyorum kendime cok farklı bir duygu aşerme falan olayı değil yanlız
Yavuzum1202 O bahsettiğin mutluluğu ben ikram ve vişneli meyve suyuyla buluyorum eşim eve gelirken hergün alır cok hoşuma gidiyor