Zeynoball ozlemgorgel bide el üstünde gezmez mi ama yapacak bisey yok eşim isim konusunda hiç bisey demedi ama kızıma kayinvalidemin adını vermişti o zaman da böyle sessizdi zalim 😂 ay sinir geldi doğuma az kaldı 2 aralıkta inşallah isim dert oldu 🤦♀️
ozlemgorgel Zeynoball evet öyleleri yarıyo her evlilikte var galiba böyle şeyler🤦🏻♀️ Ama siz evladınızla birlikte mutlu olun sağlıkla kucağınıza alın yeter 🌸
morpella ozlemgorgel oğlumun adının kuzey olmasını çok isterdim ama eşim babasının adını koymak istiyor üç sene önce vefat etti haliyle eşimde çocuğunda onun adını yaşatmak istiyor ilk çocuğumuz adını ahmet koyacağız ikinciye kuzey koyarım artık 😊
ozlemgorgel morpella yani vefat edince insan bişey diyemiyor onlar da haklılar hayırlısı olsun hakkınızda🌸
htcsrcm ozlemgorgel erkek olursa yaman kız olursa nazlı karar verdik 1 haftaya öğrenicez inşallah cinsiyetini 🤗
Sedakara Erkek olsaydı yağız alp yada uraz alp koyacaktık cnm. Ama prensesimiz geliyor hafsa meva olacak kızımn adıda 😀