Lina55 Arkadaşlar bebeğinize hangi bezi kullanıyorsunuz? Ben sleepy natural kullanmayi düşünüyorum kullanan var mi ?
SeeDaa Bende bugün aldm.. E bebekte babay me nın ürünü aloe vera lı... Görümcem kullanıyor cok memnun.. Ocakta doğumum var.. Stok yaptım malum 😊
SeeDaa Lina55 50 tane var pakette , 25 tl.. İkinci üründe %30 indirim... Islak mendil yerine de alt temizlememendilelri var yine babay me nın.. Suyla ıslatıp kullanılıyo.. Daha sağlıklı.
Melegimolsun SeeDaa bende babby me aldm ama arastirdim çok sağlıklı çıkmadı 15 gün oldu doğum yaptm minies var migros marketlerde daha uygun ve çok sağlıklı Instagram da muhendisin oğlu diye bir site var oradan da bakabilirsiniz
Lina55 SeeDaa bnde tek bir bezde sabit kalmak istiyorum.bez değişikliği bebekte pişik gibi sıkıntılara neden oluyor.o yuzden iyice arastirmak lazim
SeeDaa Melegimolsun demekki değişebiliyor.. Bakalım bende tavsiye üzerine aldm.. Olmasa baskasına gecerim.
SeeDaa Htc_e stok derken 5-6 paket değil.. 2 paket kampanyada olduğu için aldm.. İyi gelmezse kullanmam..