Kbra16 Hayırlı akşamlar. Adetime iki gün kala Perşembe akşamı kasık ağrılarım ve kahverengi akıntı sebebiyle doktorum kan testi yapmamak istedi ve yaptırdım. Değerim 66 çıktı. Doktor heniz yeni iki gün sonra tekrarla dedi. Cumartesi günü tekrar yaptım kan testi be değerim 27,90 a düşmüş bu normal mi yoksa sorun varmı ? Düşüp te yükselebilir mi @acilyardım
S3A Kbra16 kimyasal gebelik geçiriyor olabilirsin doktorun bişey demedimi düşen değer hiç bir zaman normal değildir ve sağlıklı gebelikte değildir üzgünüm 🙏🏻